4 lut 2018

# handmade

Biała sukienka w warkocze

Biała sukienka dziergana z włóczki Jeans Yarn Art gotowa. To już kolejna taka. Poprzednia, lekko wysłużona, posłużyła za matrycę. 


Wprowadziłam kilka poprawek. Sukienka zyskała trochę inne wykończenie. Po pierwsze - dzierganie rozpoczęłam ściągaczem 1/1.


Po drugie - nie zeszywałam części robótki igłą. Przód i tył połączyłam szydełkiem po prawej stronie. Dzięki takiemu zabiegowi powstał ładny szew łańcuszkowy, który wzbogacił ścieg i całość ładnie się prezentuje.




Po trzecie - szydełka użyłam również do wykończenia dekoltu. 






Dodam jeszcze kilka zdjęć poprzedniej sukienki. Lepsze światło bardziej wyeksponowało jej urodę.





Parametry włóczki:
Skład: 55%bawełny, 45%akryl
Motek: 50 gram,  160 metrów
Zlecane druty oraz szydełko  numer 3,5

Tym razem na sukienkę zużyłam nieco ponad 7 motków. Sukienka jest trochę szersza i dłuższa od poprzedniej. Nieco szersze jest również wykończenie dekoltu. Pamiętać należy o tym, aby przód zrobić o kilka cm dłuższy. 

Przypomnę jeszcze, że pomysł zaczerpnęłam z czasopisma "Dama w swetrze" nr 7 - 8/2014 i zmodyfikowałam tak, by projekt dopasować do własnej figury.

Zastanawiam się jeszcze nad obszyciem dołu sukienki bawełnianą koronką.




17 komentarzy:

  1. Świetna sukienka! I doskonale na tobie leży:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca-doskonała. Teraz czekamy na ciepełko i nowa sesję zdjęciową. Super w niej wyglądasz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka świetna, nie dziwię się ,że jest sukienka bis ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam! Podoba mi się bardzo tym bardziej, że widzę ją i w letnich stylówkach jak i zimowych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sukienka profesjonalnie wykonana. W poprzedniej bardzo zgrabnie wyglądasz.
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna. Zresztą ładnemu we wszystkim ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentuje się fenomenalnie! Gratuluję zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentuje się przepięknie :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Na takiej figurze dopiero ekstra wygląda:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna! Chciałabym mieć tyle samozaparcia i zrobić takie cudo. Ale milion prób udowodniło mi , że to nie dla mnie :) dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz pięknie w tej sukience <3 A jeżeli o mnie chodzi, to zajmuję się szydełkowaniem i marzę o tym, aby kiedyś wydziergać sobie coś do ubrania, ale nie mam odwagi się za to zabrać - ciągle mam wrażenie, że nie podołam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam, że ludziom się chce robić takie rzeczy na szydełku, wow :O

    OdpowiedzUsuń
  13. Zrobiłaś ją sama? Wow!!! Ja nigdy nie miałam talentu do szydełka ani drutów. Preferuję maszynę do szycia :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sukienka, to może być dobry pomysł z tą koronką. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. BArdzo ładna sukienka . Prosta, elegancka , warkoczowa - trzy w jednym - to co lubię .

    OdpowiedzUsuń
  16. O! Jest bardzo dobra i ta koronka koniecznie!

    OdpowiedzUsuń